Menu
¿No encuentras lo que buscas? Búsqueda avanzada
Goardalurra

Goardalurra

Esna ere egiten du Danik amets. Benetakoak direla uste du bere irudimenean bakarrik ikusten dituen gauzak. Egun batean, haizeak aterkia zeramala ikusi zuen ametsetan eta bera ere hegan zihoala, aterkiarekin batera.
Esna ere egiten du Danik amets. Benetakoak direla uste du bere irudimenean bakarrik ikusten dituen gauzak.
Egun batean, haizeak aterkia zeramala ikusi zuen ametsetan eta bera ere hegan zihoala, aterkiarekin batera.
Goardalur bihurtu zitzaion goardasola. Hiria itsasoa eta basamortuaren gainetik
egin zuen hegan, eta txalupa bat zeukan mutiko baten lagun egin zen,
eta krokodilokume bat igo zitzaion hankan gora.
Gai horiek darabiltza liburu honek: ametsak, abenturak eta diskidetasuna.
Irakurketa joko 27.
Formato

Concha López Narváez

Concha López Narváez nació en Sevilla el 27 de agosto de 1939. Estudió la carrera de Filosofía y Letras, y se licenció en la especialidad de Historia de América. Ha escrito multitud de libros y varios cuentos y artículos. Le han sido concedidos numerosos premios de literatura infantil y juvenil: Lazarillo, CCEI, Lista de Honor del IBBY y finalista del Premio Nacional, entre otros. «El tiempo y la promesa» fue seleccionado para la Lista de Honor de la CCEI en 1991. En 1992 fue nominada por España para el Premio Andersen.

Carmelo Salmerón

Carmelo Salmerón Ingeniero de Telecomunicación, viene colaborando con Concha López Narváez e iniciándose , de su mano, en el mundo de la Literatura Infantil y Juvenil. Tras varias obras publicadas, lo que comenzó siendo una afición se ha convertido actualmente en la labor que ocupa todo su tiempo.

Libros similares