Menu
¿No encuentras lo que buscas? Búsqueda avanzada
Los XII trabayos d'Astérix

Los XII trabayos d'Astérix

Autor/a René Goscinny
Ilustrador/a Albert Uderzo

Xulio César quier acabar cola irreducible aldea gala que se-y resiste dende va tiempu, asina qu'obliga a los sos vecinos a escoyer a dos representantes qu'habrán superar 12 pruebes de les que solo los dioses podríen salir victoriosos.
Xulio César quier acabar cola irreducible aldea gala que se-y resiste dende va tiempu, asina qu'obliga a los sos vecinos a escoyer a dos representantes qu'habrán superar 12 pruebes de les que solo los dioses podríen salir victoriosos. Si nun les superen, van rindise; si les superen, Xulio va ponese en manes de los galos. Pero esti inora que los dos escoyíos, Astérix y Obélix, cuenten cola ayuda del so inxeniu y... del fervíu máxicu de Panorámix. Esti esmoñante álbum basáu na mítica película d'animación del mesmu títulu inclúi, amás de 40 ilustraciones inédites y un testu nuevu, una carta d'Uderzo pa los llectores.
Formato

René Goscinny

René Goscinny fue uno de los autores franceses más conocidos en el mundo. En 1951, Goscinny y Uderzo se conocieron y en 1959 crearon Astérix, un héroe galo cuyas aventuras han alcanzado un éxito sin precedentes. Goscinny murió en 1977 y Uderzo ha continuado los libros de Astérix realizando los guiones, además de los dibujos.

Albert Uderzo

Albert Uderzo nacido en Fismes (Francia) en abril 1927, es un excelente ilustrador, reconocido a nivel mundial. En 1951, Goscinny y Uderzo se conocieron y en 1959 crearon Astérix, un héroe galo cuyas aventuras han alcanzado un éxito sin precedentes. Goscinny murió en 1977 y Uderzo ha continuado los libros de Astérix realizando los guiones, además de los dibujos.

María Xosé Rodríguez

Libros similares