Menu
¿No encuentras lo que buscas? Búsqueda avanzada
Billie B. Brown, 5. Billie B. és molt bona

Billie B. Brown, 5. Billie B. és molt bona

Autor/a Sally Rippin
Ilustrador/a Alejandro O´Keeffe

Descobreix les aventures de la Billie B. i en Jack, el seu millor amic, en les dues històries que inclou aquest llibre tan divertit!

La Billie B. Brown tindrà un germanet! Al principi, la Billie B. està encantada, però quan nota que els seus pares li fan una mica menys de cas, es posa una mica gelosa. També li fa una mica d'enveja l'atenció que reben a l'escola els nens que cauen, així que quan un dia es trenca un braç, busca sigui com sigui convertir-se en l'heroïna del dia.

Formato

Sally Rippin

Sally Rippin nació en Australia, aunque se crió en el sudeste asiático. Siendo ya una adulta, vivió durante tres años en China, donde estudió pintura, antes de trasladarse con su familia a Francia, país en el que residió durante otros tres años. Después volvió a su país, donde comenzó a escribir e ilustrar libros para niños de todas las edades. Sally ha publicado más de treinta libros, muchos de los cuales han recibido distintos premios. Para más información se puede visitar su página web (www.sallyrippin.com) o su blog (http://sallyrippin.blogspot.com).

Alejandro O´Keeffe

Núria Riera i Fernández

Libros similares